Late nights and a coup of coffee

klockan kvart i tolv inatt fick jag ett sms från frida
"vi står här ute nu kom NU" & tre sekunder senare får jag ett till
"NU sofia", jag skyndar mig och hoppar ut genom dörren, dör frida fixat skjuts till valla
jag hoppar in och vi beger oss mot Emma, där det spelades gitarr, spelades musik och hade deeptalk,
Frida däckade i en säng på nedervåningen och vid 6 imorse somnade
äntligen jag och emma efter nattens snack och vaknade upp av solens strålar
vid 2 imorse, tomas ledin gäst pratade i radion så där satt jag bänkad :)
nu har vi nyss ätit frukost och jag ska nog bege mig hemåt snarligen
och städa ihop duscha och sedan dra ut och njuta lite trots de sena timmarna på detta dygn.
PUSSSS


Kommentarer
Postat av: ღ Milly ღ

Tittar in..

Vilken fin blogg du har..

Är allt väl?



Kram

2009-06-21 @ 21:20:06
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0