så snurrar jag min värld

idag vaknade jag lite snabbt av att det prasslade lite i mitt rum,
jag tittade upp såg att det var josefine och carro som pysslade på,
tog av sig kläderna trodde jag, för dom skulle sova här
men jag kom hem på något sätt innan och utan dom inatt,
jag sneglade på klockan och såg att den var nio, så jag tänkte väl
"Ojjj, vad länge dom varit ute", blundade igen och vaknade sen igen vid ett,
då är det tomt i mitt snurrande rum och jag läser ett sms från josefine att dom åkte hem
med någon buss på morgonen, jag måste varit helt död inatt...

Pratade med pappa och han frågade om jag ville följa med familjen och fika
vilket innebär pernilla, syster filippa och pappa.
självklart ville jag det, jag klädde på mig åt frukost och pysslade omkring,
gick ner på stan där jag mötte upp respektive på intersport där pappa & pernilla gjorde
custom made skosulor, vi pratade om att jag precis som min far jämt får jätte ont i hälarna
så killen tog och kollade även in mina fötter och sen gjorde vi en avgjutning och gjorde ett par sulor
till mig med, och snacka om att dom är sköna :D, kan tydligen även hjälpa mig med mitt ryggont :D

sen blev det törners och en god club sandwish blev det för mig
sen åkte jag hem och kikade film och nu ligger jag här och
lyssnar på tomas ledin och vill göra något, trots det trista vädret

nae PUSS på er allihopa och hoppas att ni hade en bra avslutning <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0