tell me how i'm supposed to breathe with no air?

Jag vet att man ska glädjas åt det man har
men jag säger som Åse,
hur ska man kunna glädjas åt nått man har, om nått man har inte syns?
Det jag hade, har jag nu förlorat, trist men sant..
så nu idag har jag bestämt mig att försöka sluta deppa
över det jag inte längre har,
utan istället glädjas åt det jag har kvar och det som syns att jag har.

Och japp mina planer för denna sommar har gått och dött
så ni finner mig i kalla trista östersund resten av sommaren.
och troligen hemma i min säng spelandes på skipbo
men men hoppas ni får en bra sommar iaf, och kanske har någon lust att rädda mig?
eller skjut mig, lika bra det ;)
haha nejdå, nu ska vi avsluta detta innan det går för långt.

fortfarande inget puss.

Kommentarer
Postat av: Frida

När som helst!

Eller helst när jag slutat jobba eller någon helg :D

2009-06-18 @ 19:10:31
URL: http://fidzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0