ToppenProppen

åhh, jobbdagarna på lime är nu över,
nu väntar sundsvall med frida
sedan tältning i önsjön med mitt nya sköna folk.
midsommar förde med sig något så otroligt bra människor,
i veckan har jag jobbat fötterna av mig på lime (kan knappt gå längre)
sett brolle uppträda, fast jag stod bakom en disk,
jobbat på triconor, jag har varit på jamtli med Simon och Kristoffer,
ätit glass med hallon och  hemma hos Teo,
har tältat i önsjön med sandra och frida,
har skrikit halsen hes till skräckisar hemma hos sandra med
teo, frida och sandras två grymtande hundar.
varit på bodaborg med lina, carina och marielle
fikat hos mormor med min underbara familj.
ätit lyxshake och sovit alldeles för lite om nätterna.

alltså en absolut toppenproppen vecka trots allt jobb och slit,
har ju trots allt ätit mig tjock på jobbet :)
PUSS på detta och nu peppar vi för veckan

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0