Tummen Upp!

WIHOO :)
slut på deppinlägg
japp japp, jag har varit lite deppig depp senaste inläggen
slut med det för jag har haft en förhimla trevlig midsommar
hade inga som helst förväntningar på kvällen och skulle egentligen mest sitta hemma och läsa
new moon, fast den svenska versionen då ;)
men som tur är har man en fru som heter frida som drar med en,
mot några protester och kvällen blev sjukt lyckad.
mycket skönt folk och härliga skratt,
jag kom nyligen hem, och detta spräckte nog mitt rekord på att vara ute länge,
jag har sovit ca 2 timmar inatt, eller nått :S,
men men vi gillart :)
så thäääänx my little girl sofri bergman <3
torsdagen vaknade jag sen och drog till fridas crib, kikade film och sedan drog upp till önsjön
där fridas vänner hade en mysig stuga, där eldades det i en öppen spis och vi åt glass popcorn och drack saft
kollade på ännu en film, mös och bara va,
sjukt trevligt det med.
så thääänx för att du fått mig att känna att det verkligen är sommmar :) <3
5 av 5 toasters - full fart, kanonkul

PUSSPUSSPUSS
blire idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0