Piccs & Svenska tal

åhhåå, ni fattar inte hur nervös jag börjar bli inför talet imorgon,
jag låter som en töntig gammal gubbe när jag står och schizo tränar framför spegeln.
åhh :(, skjut mig :(

inte inte inte roligt :/, tar nog en paus nu kollar på vänner och sedan fortsätter jag,
sedan blir det nog en tidig kväll ikväll så jag inte blir så trött imorrn,
ÅH DAMN jag har ju tyska prov muntligt imorrn, jag har inte hunnit träna :(.aja det blir som det blir :)


huvva huvva :(, höh

Lite bilder från i lördags tänkte jag lägga upp oxå :)



Julia & jag var på väg hem till julias vänner



senare drog vi ut och hängde med avan, frida & elina ett tag :)
frida och elina som syns som utflytande hjärnor därbak :)

JAJA, nu ska jag försöka träna mer på talet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0