ska jag leva livet

Nu har jag återigen plockat ihop lite på mitt nystädade rum.
i fredags kikade jag på studenter som åkte på flak, storstädade hemma i mitt rum
och var ute med flickor från klassen, igår blev det käka kinamat med bror och far
innan de skjutsade mig, marianna & linn till stuguns slätter och det blev en riktig mysig kväll med
stugun och frösö flickorna som finns i klassen :), nu har jag nyligen kommit hem,
plockat ihop täcket som josefine sov i, i fredags och packat upp mitt egna täcke som låg ihopknölad i min väska.
Nu inväntar jag Julia för ännu en pluggsöndag..
joo jag fick IG på NK så därför blev det inte över med pluggningen för mig :/,
men men, en vecka kvar nu :D,
imorrn är det över med pluggningen iaf.... förhoppningsvis :)



PÖSS på helgen, trots att den inte alls blev som väntat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0