500 dagar om året

Tänkte härma Minna genom att visa ett års utveckling eller nått :S
bilderna bjuder jag faktiskt på x)


 
Juni 08                 Juli08                               Augusti08
  
September 08         Oktober 08

 
November08            December08            Januari 09

Februari 09          Mars 09


April 09                                  Maj 09                      Juni 09

Bilderna är klickbara - klicka och dom blir större :)
Vid oktober - november försvann mitt liv (mitt hår)
så man ser hur det blir tunnare och tunnare,
i Januari skaffade jag löshår, men man ser problemet
i tinningar och luggen och mitt på huvudet,
Mars-april börjar jag få håret tillbaka, och jag skippar lösahåret och nu är det riktiga  på godväg.'
och det är jag sjukt glad över, jag hoppas det går fort :)
jag vill börja leva igen..

Året har förövrigt gått sjukt fort och jag kommer sakna spoofarna
och jag hoppas Linn & Marianna kommer ha det grymt kul i sina respektive länder.
nu vill jag bara ha solen, sen ska jag försöka njuta så gott det går :)

nu ska jag leka med annie :)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Minna

Du hade ju lite mer förändring med hårfärg och så, jag såg ju typ likadan ut fast kanske aningen mindre fjortis hahaha..dock är det ganska stor skillnad på mig om man tar 2 år tillbaka ;)

2009-06-14 @ 23:15:24
URL: http://minnachristina.blogg.se/
Postat av: nams.

nu är det så här att jag har frågestund på min blogg.

skulle vara jätte snällt om du fråga 1 eller flera frågor.

kraaam./ namsy.

2009-06-15 @ 11:38:00
URL: http://hejnamsy.blogg.se/
Postat av: jullan

du är söt!!

2009-06-15 @ 21:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0