Det ekar mindre när jag fyller mig med dig

Har du hört att killen är CP
åh åh åh
killen är helt skev

det är mig dom kallar smutser

Wie sitter och nördar Kristian Anttila, så himla sköön :)
igår låg jag och frida i sängen ända fram till typ tre
då hon åkte hem och jag åt liten glass + middag
efter OTH&Gossip vandrade jag till Jullis,
bakade scones, eller jao, julia baka och jag åt..,
spelade Buzz med flickan & hennes vän Simon
somnade till "honey" sedan jag gick jag som en vandrade död pinne
hemåt och satte dom första fotspåren på den nylagde snön.

shohooo, nu blire duschen och sen lek med Annie

PUSS

Kommentarer
Postat av: jullan

Det var så jävla mys igår <3

2009-03-02 @ 16:35:07
URL: http://juliaeatworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0