hilf mir arbeit

Tacka för glosprogrammen, jag har nu suttit och rabblat glosor med datorn på pappas jobb,
Jag gav min far "lilla boken om pappor" oxå som jag köpte på dollarstore.
Jag sa precis till min arbetsgivare att jag inte kunde jobba ikväll, måste plugga mer tyska
+ att jag måste hem och läsa en bajsbok  som jag förövrigt lånade med linns bibilotekskort ;)
ni vet bajsbarn lånar bajsböcker,
och eftersom jag inte är något bajsbarn
men måste läsa boktoken ändå så fick det blev på Linns kort!
hon GILLART!
ska hem och sova så jag INTE kommer försent imorgon..
och JAPP! Imorgon är det Mariannas tur att bjuda på panini..
den 25:e är det min tur ;)
till helgen blire almåsa med papi,
vi ska lyssna på tomas ledin på vägen dit och hem,
bubbla bubbelpool äta almåsa panini (där åt jag min första panini&blev kär vid första tuggan)
på söndag blire jobb sedan wipeout och ögonblock på byvägen.

PUSS


Kommentarer
Postat av: elinsofiabäckmanhonfårsmöraminsam

yeah right! dom som är bajsbarn har skulder upp över öronen på bibblan och måste snylta på duktiga linn, hihihi :) vad pratar du om? du syns ju aaaasbra och dessutom är det snyggast såhär. Men du kan få ett inlägg om du vill så du blir tyst och börjar smöra lääättaa !

2009-03-12 @ 19:24:25
URL: http://linnochcompany.blogg.se/
Postat av: grädden på moset

PANINI = ELIT!! :)

2009-03-12 @ 22:15:18
Postat av: sofia 4:e juli

vad söööt du är

2009-03-13 @ 18:08:23
Postat av: Julia

du är visst ett bajsbarn! :D Ett sött sådant ;)

2009-03-13 @ 19:19:16
URL: http://juliaeatworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0