If I can't love you, Then who will?

Tack för musikalupptäckten Hanna!
Lyssnar ihjäl mig, skiftar nu mellan Hassle och Anttila som en tok,
Jag gillart!,

Nu vill jag superduperjätte mega gärna ha vååår :).
Jag är pepp som en tooooook.
Nån som har en överbliven cykel att ge mig då min gamla bettan bleve stulen :(

det suraste med Hassle nu är att jag bara kan lyssna på myspace :/,
jag vill ha pojkjäveln i ipoden :'/

i'm wrapped around your finger
i'm digging in the dirt,
I'm so deep into the shit, I can taste the earth


åååhh :) PUSSpå livet just NU!




Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan få sitta på min pakethållare för jag är så superdupermega stark!

2009-03-10 @ 17:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0