Kenny Starfighter

LOL, kollar på sanningens nu och tjejen som är med är ju helt pantad,
fattar absolut inte hur man kan vilja vara en sådan människa. huvvaligen.

aja helgen i övrigt har varit toppen,
i Fredags blev det musik direkt med julia
Lördag musik direkt med Hanna och sedan hem till henne
och snaska på snask, kika robinson för att sedan somna in till american pie 2.
Vaknade och blev hemskjutsad av hänes broder.
Söndag = idag, vaknade segade som en tok försökte läsa äckel svenska bok,
men med ångesten i huvudet och stressen i magen gick det åt pipan.
vet inte riktigt hur min bokanalys ska gå.
Iallafall bakade jag kladdkaka utan kakao
och sedan drog jag på "kenny begins" med Hanna.
jag gillar min flicka, pussspåhenne.
filmen var kunglig enligt mig,
riktigt dåligt gjord, precis som serien och som det ska vara.
dålig humor så den blir bäst. hahaha ujjujj obeskrivlig.

Nu ska jag forsätta se sanningens då reklamen tagit slut.

BOLLIBOLLI ;)

Kommentarer
Postat av: you know who because you look på the ip-number

Hur tusan blev kladdkakan utan kakao? jag har kört på cocosbollar utan kakao, men aldrig kladdkaka! Gött?

2009-03-23 @ 10:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0