Ge mig på käften eller spring, ändå mitt hjärta ditt förblir.

Undra hur många gånger man har suttit och drömt om att
någon riktig hunk bara plingar på dörren och berättar
hur mycket han älskar en, Undra hur många gånger man kollat
på kärleksfilm och bara fantiserat om att den underbara flickan var en själv
och den snygga killen var min, eller hur man suttit och pratat högt framför teven
och säger "KYSS HENNE!" eller om killen lämnat av tjejen vid hennes hus, utan att det ens blivit
en godnattpuss, hur man då vill skrika att han måste åka tillbaka och berätta vad han känner
och ta henne med storm.
Är det bara min dröm att killen man gillar, eller killen man tycker
är så ofantligt snygg ska plinga på dörren och bara stå där så himla underbar?
Att vilja bli behandlad som en prinsessa och känna en sådan enorm tillfredställelse?
Åh helt underbar dröm om jag får säga det själv.
En dag, då ni :)


Kom ge mig kyss, kom ge mig krig, bara nått så att nerven vrids
Ge mig på käften eller spring, ändå mitt hjärta ditt förblir.


PUSS

Kommentarer
Postat av: anonym

näääääää haha, aldrig känt så. Aldrig hänt. never ever. aldrig ens pytteyppe lite..

2009-03-10 @ 20:11:38
URL: http://linnochcompany.blogg.se/
Postat av: Linn

haha jag var ironisk, känner så men bara i smyg! hahahahahahah, vad läskigt! kan du min ipadress utan till? fast ganska sött ändå! men dammit att du inte ser bakgrunden, du är ju med och allt..

2009-03-10 @ 22:16:04
URL: http://linnochcompany.blogg.se/
Postat av: joho

used to have it juuust like that

2009-03-11 @ 12:14:25
Postat av: titta ipnummer

Bäckis, du är ju med på en till bild! den där vi åker bergodalbana! nu förväntar jag mig att det blir smör från dig hahaha

2009-03-12 @ 15:28:25
URL: http://linnochcompany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0