Livin' the Dream

ÅÅHH, jag har fått en flippad idé, men jag gillar den :)
Pappa var oxå pepp, nu sitter jag bara och hoppas på att Pernilla kommer in och att hon klarade intervjun,
sen kanske det faktiskt blir av, jag gillllllaaar, lite läskigt är det allt men blir nog en bra erfarenhet.
Pratade med mamma igår, och hon tyckte oxå det var en fin idé :)
filosofia är jag allt, jag kan inte sitta still för det kryper i kroppen på mig.
jag villvillvill så gärna :)
snart ska jag hem och titta klart på kenny, serien såklart, nördar den igen, man lessnar aldrig.
jag börjar bli sjuk, så det blir nog en lugn vecka för mig utan jobb
får jobba hårdare nästa vecka istället.'
Igår sov jag hos mor, åt mumsig middag och mös, badade samtidigt som jag kikade på kenny, mumsss
hihi

märker att jag börjar bli lite halvkass på att uppdatera,
men blev så opepp när det bara var två som kommenterade
om jag skulle behålla byxorna :/

PUSS<3



Kommentarer
Postat av: linn

haha nää det är fortfarande lugge med din bok ! det var en skiva jag banne mig inte hittar och det betyder 5 kr per dag (?!) JAAA pa-pa-pa-panini ! det blir en cola till dig också haha



Jag tycker du ska dra till stockholm, bara du håller kontakten och är här i gamla hederliga östersund då och då, så vi kan äta panini varje gång :D

2009-03-31 @ 07:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0