pappasofia dag :)

Det blev ingen almåsa igår, istället blev det jobb till två
sedan kom far och hämtade, vi åkte på starre och hämtade ut paket
i paketet låg min egenbeställda dongel, så nu kan jag surfa vart jag vill när jag vill ;)
medan pappa stack ut och sprang en snabbis installerade jag det mobila och lyssnade på musik
och drack två koppar chocko milk MUMS.
efter pappa fräschat upp sig drog vi till Larrys och kollade på Timrå - HV71
medan vi mumsade i oss buffalo wings till förrätt, pappa tog nå tortilla rätt till varmrätt
medan jag smaskade på Larrys Club Sandwish - mäktigt gott, efterrätt blev det "death by chocolate"
mumss, iaf satt vi och kollade på matchen, det blev jämt i slutet så det skulle avgöras med en sudden death.
då när det är som mest tryck på målet går timrå backens skridsko skena av!, han halkar runt som bambi på is och HV gör mål, PÅ DEN GREJEN, så sjukt otippat, surt säger jag, är helt chockad.
åkte hem till pappa, kollade på melodifestivalen
åt chips och sov här :), mys
IDAG däremot ska vi åka upp till almåsa och åka skidor  :)
oxå får vi ta övernattning någon annan dag :)

PUSS nu ska jag busa med syster

Kommentarer
Postat av: syns mitt namn? LINN

jag har en liten present åt dig! haha you gonna löööve it

2009-03-15 @ 14:07:03
URL: http://linnochcompany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0