smells like sköljmedel

MUMS dag idag, har hämtat ut mitt paket på Ica,
jag älskar förövrigt att hämta ut paket,
 funderar på att totalt sluta köpa saker i affärer
bara för att få paket skickat till mig (A).
HAR ÄNTLIGEN hittat ett par hängselbyxor i sverige som jag tryckte  hem,
kollade nyss på posten vart den befinner sig och jag kanske till och med får med
får hem den imorrn, eller jao idag eftersom jag är uppe efter tolv.

Har hunnit tvätta allllaaa mina kläder och damsugit golv och skrivit om mitt
papper om redovisningen imorgon, är jätte nervös.
men iaf så har jag ju fräscha kläder nu iaf.
har övermycket kläder så det tog ett tag, men nu ska jag genaskt stänga ner och sova,
imorrn blire forstätta på bokanalysen och mjuka upp för redovisning.

hmm jag måste sätta på mig nå kläder som jag trivs i riktigt rejält,
för att jag inte ska få ännu mer panik över redovisningen.
för det är bland det hemskaste som finns, att man gjort en klädmiss på en redovisningsdag,
då står man därframme och alla kollar på en när man önskar att ingen skulle märka en den dagen,
så jaa klädval på muntliga redovisningsdagar är extra viktig för moi ;)

jusstja sängen vare
PUSS godnatt <3

hängselbyxor sofia bäckman
sådär blev braxxerna, hoppas på att dom blir riktigt schnygg på,
Köpt på Gulan  ;)

somsagt godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0