Jag vill att vi ska älska inatt

Idag blev det staden med Annie,
inhandlade myströja, 3 par strumps och nya skor.
Då jag såg på mitt kontoutdrag att jag hade mer pengar än väntat på kontot,
så då firade vi! hihi :)

Jag åkte sedan och jobbade, och vid halv nio kom
Annie till sibylla och väntade tills jag blev helt klar.
Vi vandrade till kärringbacken och åkte på sopsäckar
fort som tokar nerför backen ett antal gånger. kul var det,
efter vi gått upp för backen några gånger gav vi upp och gick till GB-backen istället,
där vi köpte fika och lyssnade på musik och mös.
En helt enkelt väldigt mysig kväll med anniegumman.
Till helgen blire Böle!
och imorrn lutar det mot Åre.

På vägen hem från bussen tidigare ikväll, gick jag med Tomas Ledin i lurarna
och lyssnade på "snart tystnar musiken"
då han sjunger
"snart tystnar musiken
vi kan gå långsamt genom stan
vi kan stanna till ibland..
vi kan drunkna i varrann
och om sanning ska fram - jag vill att vi ska älska... inatt"


så då då börjar ju såklart sofias lilla superhjärna filosofera...
Jag undrar varför vi aldrig använder ordet "älska med varrann"
istället för typ "ligga", "ha sex" eller det fulaste ordet "knulla"
låter det inte lite mer underbart om nån säger till dig
"jag vill älska med dig"
än "Ska vi knulla?", huvvaligen. jag gillar verkligen ordet "älska"
det utsöndrar verkligen känslan av kärlek, heelt underbart.
men men det är ju min filosofi(a) :)

nä! nu blire byta om till myskläder,
kanske göra iordning en kopp varm oboy
och kanske, kaanske kika någon film.

PUSS



Kommentarer
Postat av: Linn

hahaha, kanske det kanske! vilken dag? :D

2009-03-03 @ 11:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0