allt har gått helt åt skogen i mina stora drömmar

idag har det handlats
idag fick jag in pengarna på kontot
och jeansleggings, allergimediciner och alvedon har inhandlats
mat i stora lass har oxå handlats, var bort mot lillänge med josefine och minna,
vi kollade cyklar på rondellen men inget som intresserade mig hittades.
nu sitter jag och försöker plugga infe provet om medeltiden imorgon,
men det är ganska svårt att veta vad det är man ska komma ihåg
när det bara är anvisningar om vilka sidor jag ska läsa, hmm - får se hur det går :)
Väntar även på julia vi ska till lidl haha, sen blire hem till henne och ha pluggkväll
så hon kanske kan hjälpa mig senare :)

nae nu blir till att läsa tills flickan kommer :)
PUSS


Kommentarer
Postat av: nams.

vill du bli veckans blogg ? :)

2009-05-27 @ 10:19:57
URL: http://hejnamsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0