du gick från allt jag hade till ett litet andetag

nemen det är ju kul att folk hört talas om ansträngningar,
vore ju kul med lite respons eller rent utavsagt någon som bryr sig det minsta..
nemen det var ju tydligen för mycket begärt..
glöm att jag tänker anstränga mig tillbaka nu. ni har fått era chanser
bollen ligger hos er!

Jag är grymt less och arg, men tur det finns glada människor i denna stad oxå, kul för er.
jag blir iaf glad när jag är med min lilla julia på kvällarna :) - thanx for making my days from now on.

och tack till Frida&Emma som piggade upp min shoppingdag på stan
som egentligen skulle tillbringas med Hanna men eftersom hon drog efter ca en kvart...
så blev det fika på tehuset med småtrollen och ett par nya skor och en klänning inhandlades sedan :)
och även min fru frida hittade en fin klänning
PUSS på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0