Julia Eddelid

igår låg jag i sängen till halv fem...
klev upp klädde på mig, julia kom,
vi drog till henne lyssnade på musik
hon gjorde sig iordning,
samma rutiner som vanligt innan vi kom ut haha.
båda blev sjukt trött, drog till kvantum köpte youghurt drog hem
kollade film och låg i sängen till tolv innan jag bestämde mig för att åka hem.
en massa prat blev det emellan. jag är så sjukt underbart glad att jag har någon som julia,
inte många som förstår en del av mina problem som hon gör,
hon har ju varit med om samma sak. inte många som förstår allt som händer runt oss.
därför är jag så innerligt glad och super mega lycklig att just hon förstår :)

Nu ska jag hoppa in i duschen käka mat, klä på mig och sen ska jag leka ännu en dag med min kära vän :)

PUSS

Bjuder på en bild på min lilla flicka :*


Kommentarer
Postat av: jullan

hahaha åååååh, du är så söt <3<3 älskar verkligen bilden, naat. Men den festen ägde fetttttt som man säger i mina hoods <3

2009-05-22 @ 12:09:53
Postat av: carro med c

Söt blogg du har sofia! :)

2009-05-22 @ 17:06:09
URL: http://saraerikacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0