shopaholic

nu skiter jag i alla idioter, jag förtjänar bättre.. mahaha

klassmys idag mys mys var det, minna blev inkletad i rulltårta i hela ansiktet av fredrik,
haha åse och minna fick ta smällen, jag fick bara lite smått på min arm, glad jag :D
idag har jag shopppat klart :) OCH jag är sjuuuuktligt pepp på helgen nu :)
och robbbiiin är sjukt schyst :) PUSS på det



shoppingen blev
Rosa body med inbygd top - BikBok
glasögonhalsband - BikBok
en svart t-shirt - J-store
två BH-ar - H&M
ett B att sätta på min sko - Panduro
en rosa ros ring - Indiska
Två kjolar - J-Store

nu är jag nöjd :) IH

PUSS



Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-05-28 @ 19:52:40
Postat av: Minna

Mycket fint Sofia :)

2009-05-28 @ 19:53:26
URL: http://minnachristina.blogg.se/
Postat av: Frida

Svar: Haha, dne Sofia det heter rutschkana med S. DÖÖÖH!

2009-05-29 @ 12:04:16
URL: http://fidzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0