so won't you be my baby

synd att du aldrig förstår trots så många gånger jag varit tvungen att förklara... sjukt less.

Igår vaknade man runt tolv tiden och jag & nickenyfiken käkade frulle och drog ut och gick fram till fyra
då drog jag hem till julia där hon bjöd på lasagne och vi mös i solen.
julia behövde plugga så jag drog hem och bytte om, la mig på gräsmattan
inväntade sandy som kom vid åttatiden, tog filten och la oss på österäng och mös :)
julia kom även dit och vi mös på ännu mer, sandy och jag gick hem runt tolv - halv ett
och vaknade nyligen upp med flickan vid min sida, ska upp och handla brak frukosten nu
och solen skiner utanför fönstret, idag är det löning och jag mår allmänt bra :D

snart är det sommar och jag är sjuuukligt pepp,
dock tror jag absolut inte att den kommer bli något som de liknande år, jag har absolut ingen aning
om vem som står på min sida i sommar, men det kvittar, jag känner på mig att det kommer bli sjuuuukt kul!

PÖSS, nu blire peppa inför en vecka av plugg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0