svennebanan (8)

Jag märker att det inte går så bra för mig att komma igång med bloggandet igen..
Känner att jag inte är lika besatt vid datorn längre.
Jag har istället lagt min tid på jobb & vänner
och i alla fall försökt sova när man kommer hem på kvällarna.
Trots att det ibland inte går så bra så skulle det på alla sätt och vis
gå sämre om jag plockade fram datorn.
höhö.

Iallafall tog jag, Josefine, Sabina & Minna en spontan resa till åre igår.
och trots att jag jobbar ikväll tänkte jag försöka bjuda på lite bilder senare ikväll när jag kommit hem :).
efter ha varit i ett strålande soligt åre kom man hem till ettt blött östersund,
jag drog hem duschade ur all peppar jag hade i håret efter att minna varit i farten &
sedan vart det titta på `hitta nemo´ med niclas.
och runt tvåtiden fick jag gå och sova ( för jag somnade ju INTE under tiden vi kollade på teve (A) )
och ladda inför en sovmorgon fram till 20 över ett. JAG GILLART :)

Det blev fotboll på jämtkraft arenan i spöregnet och åskan sedan fick vi sluta! IH hihih, haha (a)
och nu är jag hemma och värmer mig under min varma sköna mysiga kofta för 50 rikstaler ;)
ska diska upp nu innan moster kommer hem från en vecka i Grekland.
och OHJA vad jag har haft mys under den ensamma veckan :),
kan säkert berätta lite mer senare :)

Nublire nöt-créme och disk
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0