gör av med mina pengar på en lördagsnatt

HAR VARIT HEMMA I TVÅ JÄVLA VECKOR NU
OM MAN BORTSER FRÅN MÅNDAGEN
DÅ JAG KOM HEM UTMATTAD OCH SOMNADE DIRR I MIN SÄÄÄNG!

det var inte meningen att det skulle vara caps där men orkar faen inte skriva om det,
min rygg smärtar min näsa blöder, min hals hostar min kropp är slut
har legat i sängen heela tiden, hunnit kolla på en himla massa dexter
hela säsong 1 av how i met your mother, hela säsong ett av one tree hill -> skabörja med andra
sett hmm en jävla massa filmer :S
imorrn ska jag försöka gå på skolan iaf,
jag och mina svarta glajjer ska försöka.
klockan fem ska jag till akupunktur (stavning?)
sen ska jag försöka ta mig iväg på filmkväll och kolla på skräckisar,
får se hur jag mår, måste pallra mig iväg på jobbet på lördag iaf!

har inte så mycket mer att säga tror jag :S
återkommer väl om det var nått :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0