dancing in the moonlight

Sovmoorgon,
Jag satt och tänkte och tänkte igår på vad vi hade till idag förutom vårt lilla grupparbete
jag visste att jag glömt något, och imorse kom jag på vad det var -.-
Jag var ju tvungen att prata om min film jag visade förra veckan, hehehheeh
och det har ju jag skrivit ner? hehehe nej! hah
ÄH!, Idag är jag glad ändå för ikväll ska jag till strömsund och ha fiilmkväll
MYS! som vanligt! haha & jag gillar förövrigt att åka busss :)
fortfarande mycket MYS och lite verkstad här, och mycket skratt blir det, kanske är det p.g.a
skrattbesvärjelsen vi läste upp på retoreiken i fredags, SKRATTLANTIS, SKRATTLANTIS!
nu skenar jag iväg som vanligt meeeeen... JAG VET ATT NI GILLART!
PÖSS

everybody dancing in the moonlight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0