he's just not that in to you

vaknade av att hänepäne ringde
"du ska va inne i stan kvart över tolv!, ring då"

jaduu det var bara att slänga på sig kläderna och hinna med bussen det,
var iaf där kvart över, jag är en snäll kompis :D
det blev panini på tehuset och en massa degandes, Teo kom och höll sällskap,
och sedan kom en mycket seg Simon.
efter två och en halv timmas sittande på Thuset
vandrade vi vidare utan teo och började jakten på att nytt lypsyl med jordgubbssmak till MOI!
det lilla gulliga och goda jag fått av Ellen har jag ju förbrukat upp
blev dock ledsen att inget sådant hittades!

klockan 18:00 blev det bio, filmfestival av alla dess slag
eller det blev filmen "dumpa honom"
(konstigt översatt från engelska men men..)
med retstickan Simon och mongot Hanna!
MYSPYS hehe, en hel dag på stan blev det allt iaf :)
och nu är jag huuuungrig faktiskt, så ska vi se om bror har någon mat i kylen!

PÖSS och tack för myysig dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0