Hitta Nemo tema! :)

HAHA,
Simon Ljunggren vilken stjärna!

kikade nyss in på grabbens Happy Aquarium på facebook
kollar vad fiskarna hans heter och det gjorde seriöst min kväll!
nu ska jag berätta vad dom heter!
HEHE (a)

En blå fisk som liknar doris fisken i hitta nemo heter just = Doris / även fisken på min header
En clownfisk = Nemo / Oxå det Simon kallar mig för
En annan clownfisk = Hajmat! / Även det JAG kallar Simon för!
En sköldpadda = sofiabman / uppenbart? ;)
En till sköldpadda = Simii / antagligen han själv

Ännu en sköldpadda = Flyt / Namnet på gotlands-sköldpaddan i Hitta nemo
En sjöstjärna = Stella / hitta nemo
En morish idol fisk = Gill / hitta nemo
Blåsfisk = Blås / Hitta nemo

HAHA är det inte underbart!
Och för er som inte vet så är det så jävla internt det här med Hitta Nemo!
helt oslagbart helt enkelt :D HAHA KVÄLLEN ÄR RÄDDAD!

hehhe allt för mig sålänge (A)

Kommentarer
Postat av: Simi

Hehe kul att man kan roa:) Hahaha men hitta nemo e ju så klockrent;D och JA de e jag som e simi;P

Den största paddan med sköld heter sofibman:)

2009-10-20 @ 22:23:07
URL: http://nishikidobsessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0