I gotta feeling

Idag visade vi upp våran psykologifilm, ujjujjujj säger jag bara HAHA!
blev även en macka på subban med Sandy och felicia,
sedan virrade jag & Sandy runt i sista minuten på "mittpunkten"
innan de stängde och innan vi begav oss för att att vänta på bussen med vändtia
hehehe.

vaknade Hos Kajsa I strömsund förövrigt :)
mycket av kajsa nuförtiden men jag gillart, gullungen där haha
hade tydligen snarkat rätt illa där inatt hehehehe (A) skamsen flicka (A)
mysigt mysigt vare iaf, slumrade en stund på bussen in till stan oxå
imorrn ska jag kika på min rygg ännnu en gång!, den smärtar som ett as ;O
och jag borde gå och sova nu, vill egentligen duscha men det får jag nog göra imorgon,
(jag kommer ångra mig sjukligt)
SEN DÅ JÄÄÄÄVLAR BLIR DET LOV IMORGON :D

PÖSSSSSSSSPÅDET!
nöjdare tjej!





Kommentarer
Postat av: Tom Tit

2009-10-23 @ 00:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0