it's a bag in box

Sjukligt udda helg faktiskt :)
fredagen vart minst sagt konstig och jag har inte så mycket att säga om den, heeeheee
igår blev det jobb och ännu en macka på subway med Säääändy,
sedan inväntade vi kajsa och robin med föjleslag och hamnade tillslut uppe på
körfältet hemma hos Daniel och Kajsa, det blev spel för juniorer
likt jeapordy (stavning?)  hahaha, och Kajsa visar sina smarta sidor

kan ju ge ett exemel

fråga : Motsatsen till subtration
Svar från kajsa : PLUSAHERA!

Fråga: Motsatsen till bred
Svar från kajsa : EMAIL!


hahaha och notera att hon verkligen skriker ut det här haha
till hennes försvar så hörde hon "brev" på sista hahah men ändå x)
hon sa en massa annat sjukligt blåst under spelets gång men men ;)

Efter vi hade fått iväg resten av gänget
blev det disskusion om politik i över en timme
innan jag började vandra hemåt
OCH tacka gud att jag ahr GPS på min telefon
jag tror jag inte hade kommit hem annars

TACKOCHHEJ så läänge nu blire en "iin i miiicron det är billys vi vill ha!" för mig
HEHEH

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0