pöss

kul att jag haft 17 stycken läsare igår men bara mina
modiga små fyra flickor vågade träda fram ;)
jag antar att ni andra lär bli anonyma alltså!

det blev förövrigt inget stockholm i helgen med min käre kajsa,
vi får helt enkelt ta oss dit en annan gång :)
men jag hänger inte läpp för det,
istället åker jag till sundsvall över dagen för att bränna mina pengar
hehehe lika bra det ;)

och jag ska försöka komma på hur en humla ser ut
för på halloween äre jag och K som ska vara beppe wolgers och humlan
och jag kommer garanterat köra fyllerepliken
"jauug kommer fraun skaune egentligen men jaug haer flaugit fael"
hehe annars får jag vara "en-dum-en"
och köra "mitt hjärt pinglar, jag måste känna på det" och andra repliker hehehe
jaaaaaaaajaaaaaaaa haha vi får se hur det blir.

kul att jag aldrig kan uppdatera ett vettigt och oflumt inlägg, men men, that's me!

PÖSSS


Kommentarer
Postat av: kajsa

hahaha, våra karaktärer kommer bli bäst :D

2009-10-29 @ 09:58:22
URL: http://alltidkajsa.blogspot.com
Postat av: nmsy.

vad tycker du om ''hat-idolbilden'' ? :)

2009-10-29 @ 17:07:37
URL: http://nmsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0