söndagsångest nejtack

ujjujjujj
Ikväller har jag varit och kollat på dans med klassen
det är såna gånger man är glad att man valde kultur,
jag tyckte det var mega tufft!,
jag avgudade även tanten som satt framför mig, vilken stjärna HAHA

sedan blev det upp och kika på grabbsen från klassen när dom spelade korpenfotboll
jag kan säga att jag var minst sagt skräckslagen, hehehe
men duktiga var dom!

men nu vet ni att!
jag och sandy drack läsk och åt kaka på subway (ja jag vet jag har hängt där hela veckan, kalla mig tönt!)
men då jävlar! vilka tror ni inte stiger in för att äta sig mätta på en långmacka?
jo tropåfaen att det var dansarna från teatern,
efter mycket om och men började vi snacka med en av dom och vi följde
med till clarion och satt i lobbyn och snackade med dom ett par timmar
trevliga snubbar det där, jag satt väl mest och fnitterskratta hela kvällen!
dom skrev på min biljett och jag vandrade sedan hemåt i regnet :)

BTW! någon som vet vad "Merci dour la soire" betyder?
eller står det soure kanske? :S
jaja

MYSSÖNDAG!, och det där med yazzyyn..... slutade med att jag vann iaf ;) hehehe
PÖSShejjj :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0