jag ska köpa vingar för pengarna

Huvva, har pratat med pappa i telefon ett tag nu,
han försöker peppa och stötta mig vad det gäller skolan, jag har ångest..
jag kommer hem med en äcklig magkänsla i magen, vad har jag gjort,
Hur gör jag nu och vad vill jag med mitt liv, det är tankar som bara snurrar i mitt huvud,
jag trivs inte och jag vill bara stanna hemma på dagarna,
jag vill komma hem med en skön glädjande magkänsla på dagarna.
INTE okej att det ska vara såhär, jag vill känna att det är här jag hör hemma.
Tankar som att hoppa av och jobba ett år och sen komma tillbaka,
flytta från östersund, byta linje helt, det är sådana tankar som snurrar,
åh vad jag har svårt att bestämma mig,
enda som glädjer just nu är att pappa stöttar mig vad jag än gör och lösviktsgodiset kostar 4,90 på ica!

nu blire personlig utveckling genom mental träning

pöss sålänge

Kommentarer
Postat av: marianna

stay strong my friend, du klarar det!<3

2009-09-22 @ 05:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0