fyra år är rätt länge ändå

officiellt förvirrad, vilka kommer på valborg och vilka kommer inte?
fattar ingenting. vad gör man innan, vart drar man sen?
nu så att alla vet så har jag enbart räknat med det människor som har frågat mig eller som har pratat med mig om kvällen i ära den senaste veckan,
och inga fler! bra då var det avklarat :)

okej fler frågor, när kommer gubben som ska fixa i min lägenhet?
när är tvätten klar?, när ska jag göra klart mina sista restuppgifter?
svar: gubben kommer efter jag städat klart. INTE EN SEKUND TIDIGARE!
tvätten är klar när luckan går att öppna.
och restuppgifter ska jag fäään göra i veckan. nu har jag lov tack och bock för det!

pösspösspösss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0