behöver nån som behöver mig

Fredagarna är tydligen inte riktigt mina dagar.
jag har ställt till det ännu en gång,
och jag börjar fundera på om det är dags att backa.


Förövrigt hade jag det grymt himla bra igår ändå
Hanna peppade upp, Hanna höll kvar stämningen
Hanna dansade & Hanna åt glass
Sofia blev uppeppad, Sofia höll lugnet
Sofia sjöng & Sofia åt glass (och drack tabasco?!vafän?)

gick ut som 08-flickor igen och kom hem som NOLLTIO flickor.
sletna och frusna somnade vi vid 5, illa.
upp vid halv nio och jobba för min del!
får se var kvällen bär av mig ikväller.
hoppas på det bästa!

för det finns ingen bättre <3

Mitt hjärta kommer aldrig att svika dig
Mitt hjärta, nej aldrig, aldrig dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0