KROSSA ALLT

jadu vad säger man,
förkrossad skulle jag vilja kalla det.
jag har ont i varenda lite del i kroppen just nu,
vet inte riktigt vad det är.
men jag kan säga att det är skönt att få komma hem till far en stund,
lämna alla probs i staden och gömma mig i en påskkram av far.
jag skulle vilja uttrycka mig om gårdagen men det går inte.
förkrossad.

my heart hurts, my eyes hurts, it all hurts.

solen skiner, mina solglajjer is on och släkten grillar körv på altanen
nu blickar vi framåt. snälla!



/ElinSofiaBäckman





UPDATE

Minna fattas :/ pluppen rymde till fjällen -.-


Kommentarer
Postat av: Minna

det fattas en.

2010-04-03 @ 20:33:12
URL: http://minnachristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0