AHA

har levt tre dagar i ångest hahah

i onsdags kom det en kille och knackade på min dörr
dum som jag är öppnar jag, i alldeles för lite kläder och med en mega-stökig lägenhet
han kommer in och sätter sig vid mitt köksbord, som är överröst av reklampapper, skräp
och massa annat. supertrevligkille, han börjar fråga om jobba, skola och massa annat smör
jag sitter nervöst på andra sidan stolen, och skakar lite, men svarar trevligt på hans frågor
samt frågar tillbaka lite.
iaf till saken.
han var ju en försäljare som ni kanske förstår,
och han säljer såna här faktaböcker, årsböcker.
ni kanske har sett att era morföräldrar eller liknade har haft 38 stycken gröna "aktuellt" böcker,
i bokhyllan, en för varje år.
ahh såna ville han sälja.

det går nån halvtimma och han pratar på, och det låter ju bra men jag vet att jag inte vill
jag tänker "han kommer ALDRIG gå härifrån" och "jag kan fan inte säga nej på ett snällt sätt"
så istället säger jag "Vi slår till på det där då"

och jag vart uppbunden på faktaböcker fram tills 2013
160 kronor i månader i 5 år.
FACKFACKFACK
hahahah
åh jag ahr fått höra saker som "hur fan lyckas du", "sucker" och "duktigt sofia"

haha och igår när jag var på stan vart ju ångesten inte bättre när danne säger "har du råd med det där ;)"
varje gång jag ställde mig i kassan för att betala.

så imorse när jag vakna tog jag tag i saken, ringde kundtjänst,
och nu vart det faktiskt fixat, nöjdare tjej, dom betalar för returen och allting.
ångesten är puts veck! och nu ska jag lägga mig och sova lite till :)

pössssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0