Kruneguden

inga stay-ups vart det
det vart mer chill-klädsel
kvällen gick extremt fort
eller känner jag så bara för att jag inte minns någonting
jag satt i tårar, jag som aldrig skulle gråta över dig igen
fråga mig dock inte varför, för jag kommer absolut inte ihåg
idag kan jag bara skratta, dock är känslan av minnesförlust
extremt obehaglig, och nytt, det ska ni vet, nytt äre.
jag vet iaf att jag hade extremt roligt ändå :)
nu äre bara glömma bakisheten och korka upp igen för nu ska det firas
tanten har ju fyllt år.

Den här stan är ägnad dig
Alla gator hånar mig
Och mina tårar din stad
Vet att allt är alldeles för sent

Jag vet jag har mig själv och skylla
Har vetat det varenda fylla
Varje gång jag skakat hem
Och längtat efter dig igen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0