MAKSINENÄRETTMÅÅNSTER

2 veckor och tre dagar sedan jag uppdaterade

såå... vad har hänt under dessa två veckor då?

-punkterat "fettkuddarna" på hälarna, så det gör ONT SOM FÄÄÄN när jag går
-jobbat
-yran, sett krune, linnros, näääk, maskinen, hoffmaestro, teddybears och skön evert.
-fick krunes personliga spellista = tjej i chock. FÖRBANNAT ÖVERLYCKLIG
-missat johnossi och kent = ångest i magen. VILL.SE.SE.SE.NU
-åkt till värmland och varit på white night på glada ankan.
-träffat extremt sköna människor
-stråket med mina sköna triccobrudar
-filmkvällar
-blivit pank
-mått braaaaa


haha jaja ni fattar, (kommer inte på något mer)

men jag har iaf haft två superbra veckor.
och nu ska jag peppa och köööra de två sista veckorna som är kvar :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0