she drives me crazy

jobbat i två dgar nu, heldag, känns skönt att pengarna kommer rulla in,
och att jag är den enda som i nuläget får lyfta tunga saker gör att jag får en massa uppdrag
och de gillar jag, dagen går extremt fort.
dagen efter jobb har spenderats med min mysannie,
måndags vart det film, och igår åkte vi bil, bort till lillsjön
för att bada, hahaha sjukaste jeffla promenaden har jag nog aldrig haft.
kolsvart ute vi bara går och skriker för minsta lilla ljud eller rörelse i buskarna.
skön konversation också

annie - vad var det då?
jag - massa saker från nollsex
annie - OM ANALSEX?!

haha vad hände?
inget blir som planerat.
när vi kommer fram vid bryggan efter typ 145 timmars gång äre fullt av äcklig fick PÅ bryggan
det var bara och vända.

jag spårar ju nu, ska göra mig iordning nu inför picknick med linan
så ska hon få sin present som jag glömde ge sist.

OCH JO jag får fortsätta jobba i vinter, och eftersom jag har skönt schema på skuulan,
kommer jag få jobba lite vardagar också
känns = GÖTT

you keep me hanging on

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0