det var nånting som fastnat på mig, nåt som aldrig helt försvann

vaknade ca halv ett, halv två stressade jag in i duschen
och hann med 13:58 bussen där Åååååse snällt väntade.
iväg till Evelaajna och spelade Mario Cart käkandes på massa godis och popcorn
klockan 6 befann vid oss på tages med en middag
har jag bara ätit ute denna vecka?
Åse stack på träning och jag och evelina satt kvar till nio innan jag åkte hem
sjuka är att så fort vi hänger blire snack om ALLT verkligen ALLT
men jag gillart!, litar på dessa flickor jag :)

Tackar för dagen, trots att inget vi egentligen skulle göra blev av!
nu tänkte jag leta reda på lite fakta om michelangelo
så att inte jag och åse failar totalt på kulturhistorian!

haha tror jag verkligen på att jag kommer leta fakta nu? :/ hmm.

jaja PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0