en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig

åhååå, kollade runt bloggarna som vanligt innan sovdags
klickade in på min fina väns blogg och nu sitter jag här och gråter
HAHA, något blödig, huvvaliiigen vet inte vad jag ska ta mig till
så jag gråter nog bara ett tag till sen går jag och lägger mig.
ska försöka pallra mig till skolan imorgon
jag är less på att sitta hemma!
12/2 <3 pöss


Igår skrev jag ett sms
"Vad gör du nu förtiden? varför hör du aldrig av dig?
det var alldeles för länge sen vi sågs.
"

den jag egentligen ville skicka det till
fanns det inte en chans till att jag fick/kunde.
så jag kom istället sedan på mig själv att skicka det till kontakten
med namnet "morfar"




Kommentarer
Postat av: Annie Linnea Elmgren

Du skickade ju ett sånt gulligt sms till mig med ! Jag är smickrad :D

2010-02-04 @ 10:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0