samtal med farmor!

haha framor ringde nyss
kom på att hon ringde tidigare idag och att jag glömt att ringa upp
så svarar:


Jag: hej! förlåt jag glömde ringa upp!
Farmor: Va?!, jahaa?!
Jag: haha jaa...hehe?
Farmor: Ja det är farmor det hör du va?
Jag: haha ja det gör jag.
Farmor: jamen va bra, hej! *klick*


sen tittar jag förvånat på telefonen och funderar frenetiskt av vad som just hände
börjar skratta för mig själv och ringer upp


Jag: hej? *småskrattar*
Farmor: Hej? redan klar?
Jag: haha alltså jag menade ju att jag hade glömt att ringa upp tidigare idag.
Farmor: .. JAHA!! *skrattar* trodde du menade att du var tvungen att ringa upp nu
Jag: haha neje, tänkte väl varför du försvann
Farmor: jo det måste ha vart snopet va, man får skylla på att jag är gammal! hehe.

hahaha fyfasen :), tänkte bara att ni ville veta!
och fy vad jag uppdaterar nu, hoppas det inte blir nå negg va!

PÖSS igen nudå

Kommentarer
Postat av: Minna

Haha men skön farmor!

2010-02-01 @ 23:08:25
URL: http://minnachristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0