SKEPPSBRUTEN

Onsdagkväll:
jag och sandy solar och sätter oss på buss hundrafyrtionågonting klockan tjugotvå tio
för en spontan tripp till vår vän Robin i strömsund.
vilket är extreeeemt jävla fel gjort av mig
eftersom jag är extreeeeemt jävla sjuk.
men lessheten att sitta hemma och "tyckasyndommigsjälvförjagorkaregentligeningenting"
tog över så jag åkte.
gött!
det vart film och chips där och sen slockna i sängen!
vi och tog bussen hem igen torsdag förmiddag..
var väl inte så farligt? :)

vart göttmat på donken och en fyndad jacka på rut.
krafterna började ta slut
men istället för att åka hem följer jag med sandy hem...

får god middag.
vi spelar TP i hennes säng, kategorin är musik
och hon vinner den jäveln. jävla tur-knutte
sen vart det nattefika och filmen blue lagoon
myyysss! vaknade tio min innan bussen gick imorse! duttit!

väl inne i stan kunde jag icke ens förmå mig att vandra till skolan,
hungrig och med huvudvärk tog jag sexan hem och nu sitter jag här
fortfarande hungrig med extreeem huvuvärk men ändå gladare än på länge :)
tror jag tar och sover liite till va!

PÖSSNATT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0