var är min wingman?

papi har alltid sagt "du ska vara med människor som ger dig energi inte som tar den"
kanske är dags för mig att lyssna på min far.
jag bryr mig det gör jag, men jag orkar inte bry mig längre.
jag har verkligen försökt men energin finns inte till det längre
så nu ser jag framåt istället

förövrigt har jag sprudlat av energi de senaste dagarna.
helgen var underbar. & tro det eller ej men de är skönt att vara tillbaka till skolan igen
jag har varit hyper, druckit massvis med varm choklad.
myst med annie. innebandy med hanna
ikväll blire innebandy igen.
helt full av energi helt enkelt, jag känner mig befriad och oj vad jag gillar det'
kan vara det som gör att jag inte orkar bry mig.
jag får vara rädd om mina energiprickar som gör mina dagar lite bättre
som får mig komma hem med en skön magkänsla

nu blre maat, har orkat gjort mig lax och ris :)
om en trekvart hämtas jag upp för att åka till torvalla och kika på innebandyn

btw gillar jag min bror, eller nej jag älskar honom hur galen han än är :)






För jag har nog aldrig mått bättre

(mina spända händer skvallrar nog lite om hur nervös jag var)

PÖSSSSSSS :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0