pastacarbonara

jag är fortfarande trött sen i fredags,
fredag var en bra kväll/natt
började med Linn & Annie och en sväng med singstar.
att jag aldrig lär mig, jag kommer aldrig bli bra på det, lika bra att inte vara med!
fast det är ju dock förbannat jeffla ruuligt.
första gången på New York, ruuuligt.
kom hem någon gång vid efter sex med tre stycken Ben&Jerrys i min tygkasse
haha uuunderbart!

efter ca en timmes skönhetssömn vare bara upp och jobba. jobbigt. syrebrist och jag vet inte vad.
nu känns det dock som jag har sovit i år och dar.

idag vart det chill nere vid båthamnen, nu är jag röd som en reeka.
reekan drog en tripp till nälden, kollade på kanske väärldens sämsta skräckfilm,
död snö, fast på norska, mer en komedi än en skräckis, haha SÄMST.

jaja tråååkigt inlägg, nu blire kvällsmat pösshejjj

ehe ehe hee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0