sist vi sågs var det vinter och en meter snö

vetnivad? jag mår braaa, ensam är stark!
När jag är lite extra för mig själv fördriver jag tiden med en cykeltur,
städar lite i min mysiga lägenhet
spelar spel på min nya fina telefon,
med MTV som bakgrundsmusik på nya teven. ja innan tolv iaf då alla crappy program börjar.

häromdagen när det var en sån där mysig fin varm sol framme la jag mig nere vid hamnen och bara mös.
jobb blire lite då och då, så jag hinner med både sommaren och har råd med hyran.
umgåtts med min fina vän Annie har jag hunnit med en massa.
och Frida har slinkit in lite då och då.
i helgen tillbringade jag två timmar på tåg ner till sundsvall och dess fyllda gator, åkte sedan vidare i kusins bil ut på lugna alnön. med kubbspel, god middag, fotboll och båtåkande och solande. lite ikeashopping blev det också

det är såna här dagar jag känner att jag kommer klara mig fint ändå.
nu ska jag försöka hålla mig såhär oberoende.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0