you better come and get me

igår var jag på staden och inhandlade lite nya grejer för löönen, fyndade på nelly.com
spelade minigolf med häne,jonas och filip. sedan hem till hanna och middag och galenpanna. hanna vann hela
tiden så det avr allt annat än roligt. hhah okej då, de var ruuligt.
vid ett någon gång skulle jag hemåt och dra på mig en extra kofta. (bara för det var så förbannat kallt)

jag stiger in i en mörk lägenhet ska gå fram till fönstret för att stänga det.
PANGPOFFCRAAASH  hör jag bakom mig! paniiiken, hade glömt dra ur aux kabeln ur datorn från stereon så jag har rusat rakt in i den och stereon efter raaakt i golvet.

som tur är kan jag fortfarande pumpa musik på den, så det lättade ju lite :)
efter hoppade jag iaf på cykeln och drog in mot staden fulla gator och mötte upp grabbarna en snabbis.
hann mycket på två timmar där iaf. mycket trevligt folk och mycket skumt folk
kvällen fortsatte med frågor som "vill du dö elleeer?" = av skumt folk.
och utrop som "BACKARÅÅ" = av extremt sköna grappar.
och en låång diskussion om kebabturken, som nu lär vara min idol.

nu ska jag ladda inför bodaborg och en stråketrunda med sköningarna från jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0