I might say Hi

Shuffle står på på min spotify, Bob kommer upp, ååhhh fjärilar i magen
flasbacks för nattens dröm, hade heeeeelt glömt min underbara dröm där bobbis
heelt random träffar mig på stan, börjar på min skola och bah pooff BARA hänger med MIG.
muummss.

vädret suger så därför har jag gömt mig i min lägenhet med perssienerna fördragna,
avsnitt av Greek och avrundades med Remember Me. hörde att den filmen skulle handla om Pattinson som enbart har på sig sina raybans och slåss hela filmen, hmm heeeelt annan film va, tror aldrig jag ray-ban glajjerna en enda gång. men oj vad bra den var.

nu ska jag göra mig iordning för jag har hittat en anledning att röra mig utomhus :)

och snälla vädergudarna, vad håller ni på med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0