Du sköna värld

vi hade lämnat östersund, på väg mot norr och en lycklig stund.

ekonomisk kris, gött, juni kommer bli lång.
blev väckt fyra imorse av en extrem sol som lös rakt emot mig
och nu är det moln, vad är grejen?
avnjuter min morgon med Olle iaf.

denna sommar kommer förövrigt bli intressant.
jag bränner gamla listor och ska istället skapa historia!
ohja, detta kan bli bra ändå.

Hanna och jag var på promme igår.
vid elva skiljdes vi åt vid parkgatan
och luften och solen var som om det vore klockan 6 på morgonen
och vi precis varit ute på gamla goda äventyr och kommit hem lite väl sent, eller tidigt?
ähh kan inte bli annat än bra helt enkelt.



om det fanns tid att stoppa tiden
så drack jag spriten och njöt av friden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0