jag är din bäste vän

Igår var jag pigg och glad hela dagen, pantade burkar och köpte pizza,
bakade kladdkaka och nördade robot unicorn.
men tydligen ska alltid lyckan vända sig emot en.
jag gör mig själv tydligen till ett offer,
och då ska jag sluta med det. jag ska sluta ifrågasätta.
och jag ska sluta vara. det blir nog bäst så.
efter att halvgråtit med hanna i telefonen
kändes det genast mycket bättre.
åh underbara vän <3
nu ska jag ännu en gång sudda ur min svarta tavla,
nu ska jag peppa, inför sommar, inför sköna människor
inför extremt mycket chill.
funderar även på att byta blogg.
trots att jag redan har en annan.
nytt år, ny blogg, nya människor som läser den.

ni är välkommna hit och städa också
då jag varit för lat för att göra det. somnade på soffan
framför skön film igår. lika bra det då mitt sängsben är helskev hahaha
åh nu flippar vi inge mer här nu!
puss på er fina, ni vet vilka ni är :) <3
nu peppar vi med K$sha?



Girl, your such a backstabber,
Oh girl, you're such a shit talker
And everybody knows it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0